16. januar 2019

Terapevtsko risanje občutkov 
na razstavi 
Tudi to sem jaz 
Ana Baraga / Nina Tomažin
galerija Mahlerca, Layerjeva hiša Kranj, 8.1. - 2.2. 2019


Razstavljam serijo ilustracij, ki so nastajale skozi leto 2018 ko sem se prebijala skozi zdravljenje, celjenje, prebolevanje, soočanje z izdajo, izgubo, zapuščenostjo, ranljivostjo in bolečino ob ločitvi.
Kriza v partnerskem odnosu in nato ločitev je odprla nezaceljene, potlačene rane in travme iz otroštva, ki želijo biti videne, prečutene, ozdravljene. 
Ob vodstvu Tjaše Marin (https://divinehood.blogspot.com) sem razvila način terapevtskega risanja, ko ob podoživljanju potlačenega občutka - le tega izražaš z risanjem. Ga odčutiš, prečutiš, mu daš prostor, dovoljenje da je, da steče skozte in ga skozi to dejanje (o)zdraviš. 
Celo življenje sem bežala od lastne bolečine in za bežanje od le te uporabljala različne pripomočke (hrano, televizijo, alkohol, droge, kajenje, razmišljanje, branje, odnose, čvekanje, odzemljevanje, spanje...) in potrebovala sem veliko poguma in moči, da sem se z bolečino končno začela soočati.
Risanje, ki je že od vedno moj kanal izražanja mi je tako omogočilo, da sem ob neprijetnem občutku - bolečini - zdržala in ne zbežala.
Le to znanje vam želimo predati - zato bodo v sklopu razstave - vsako soboto organizirane delavnice terapevtskega risanja v kavarni Layerjeve hiše od 11h - 13h.
Delavnici 12. 1. in 26. 1. bova vodili Ana Baraga in Tjasa Marin
delavnici 19. 1. in 2. 2. pa bo vodila Nina Ava Ninuri - Nina Tomažin
http://www.layer.si/si/razstave/razstava/846/tudi-to-sem-jaz
http://www.layer.si/si/projekti-in-dejavnosti/dogodki/dogodek/838/podaljsane-kave-z-ano-baraga,-nino-tomazin-in-tjaso-marin


1 komentar:

shop