22. maj 2019

O risanju temnih plasti sebe 

Transformaciji občutkov skozi risanje 

oz. projektu 

TUDI TO SEM JAZ 


Do notranjih ugotovitev, rasti, uvidov - že leto in pol mnogo lažje in hitreje prihajam skozi vodstvo in terapije z  Tjašo Marin - D I V I N E H O O D - https://divinehood.blogspot.com/p/o-meni.html

https://www.instagram.com/divinehood_community/

Tjaša me je naučila tudi tehniko transformacije občutkov skozi risanje, kjer svoje notranje procese lažje čutim, transformiram in predelam z risanjem, ki je sicer glavni kanal izražanja moje duše. Le to je odprlo meni popolnoma nove možnosti. 

Prej sem se mnogokrat pletla, zavlačevala in nekako čakala - kdaj bom bolje, če se nisem počutila dobro, da sem lahko začela ustvarjati. 
Želela sem ustvarjati le svetle, pozitivne, lepe podobe. Moj poklic tudi je tak - ne morem otroške slikanice ilustrirati, če sem depresivna in risati žalostnih glavnih junakov... tega ne morem predati otrokom. 
In tako sem od sebe pričakovala, da se bodo iz mene zlivale le mavrice, samorogi in podobe polne upanja medtem ko sem se mnogokrat počutila ravno obratno - v temni mlakuži polni vampirjev.

Zato sem mnogokrat imela ustvarjalne blokade in sem za marsikatero stvar potrebovala zelo veliko časa, da sem jo bila zmožna ustvariti. 

Zavedanje in znanje, da se lahko zavestno in z namero potopim v čustvene blokade, nabrana čustva in težke občutke, bolečine - ter jih z risanjem osvobajam, odčutim, prečutim je odprlo nove možnosti in pospešilo proces zdravljenja, ustvarjanja, predvsem pa izboljšalo moje počutje in s tem delovanje v vsakdanu. 

Občutke naredim vidne, med samim procesom risanja nevem kaj bo nastalo, nastaja intuitivno, samo od sebe. Med procesom vztrajam v nameri, da se občutki transformirajo, hkrati pa ostajam v občutku. Če je včasih pretežko si vzamem odmor. 
Pred risanjem si dam namero, prižgem svečko, kadilo, da se podprem. 
Soočanje z bolečino ni lahko. In po risanju sem večkrat utrujena od bolečine, ki sem si jo dovolila prečutiti. A kmalu nato se mi energija dvigne in počutim se bolj lahko in svobodnejšo, z več energije.

Risanje mi pomaga tudi v temu, da sem pri soočanju z občutki manj v glavi in da jih bolj čutim. 
Že odkar znam pisati - pišem dnevnik - kaj se mi dogaja, kaj čutim... In tudi zdaj je pisanje zelo velik del mojega izražanja in zelo pomaga v osmišljanju notranjega dogajanja. 
A velikokrat se v pisanju, ki je besedno, torej bolj racionalno in miselno ujamem v svojo glavo, v misli, v ego... in ne znam iz tam ven. Risanje me osvobaja tega. 





Risba nastala pod  polno luno v škorpijonu 
19. 5. 2019 

Karmični krogi
vse se vrača vse se plača
sovraštvo, jeza, zamera do sebe
Maščevalnost, sovražnost, jeza, agresija
Žalost, bolečina
Dokazovanje, igre moči, čarovništvo
Manipulacija, laži

Ni komentarjev:

Objavite komentar

shop